آموزشی

برای جلوگیری از گم شدن کلید خودرو چه اقداماتی باید انجام داد؟

بیایید اعتراف کنیم، اغلب ما کلید خودرومان را به راحتی گم می کنیم که این کار عواقب زیادی را در پی دارد. علاوه بر این، این کلیدها به طور معمول در جایی و زمانی که انتظارش را نداریم گم می شوند. گم شدن کلید خودرو ما منجر به مشکلاتی می شوند و البته، ما نمی خواهیم که روی شغل یا رویدادهای زندگی ما تأثیر بدی بگذارد.

اگر از گم شدن کلید خودرو خود خسته شده اید، در این مقاله راه هایی را نشان می دهیم که می توانید از آن ها برای جلوگیری از گم شدن کلید خودرو خود استفاده کنید.

در ادامه 7 روش را برای جلوگیری از مفقود شدن کلید خودرو گفته ایم که به آنها خواهیم پرداخت:

 

  • آنها را در نقطه مشخص قرار دهید.
  • یک مجموعه کلید یدکی داشته باشید
  • یک ردیاب بلوتوث دریافت کنید
  • یادداشت بردارید
  • یک حلقه کلید بگیرید.
  • شلوغی را حذف کنید
  • قبل از ترک محل دوباره چک کنید

برای جلوگیری از گم کردن کلید ماشین آن را در نقطه مشخص قرار دهید.

آیا جای مشخصی برای کلید ماشین خود دارید یا بسته به روز، آن را در جای متفاوتی قرار می دهید؟ برخی از افراد از جا کلیدی دیواری یا یک کشوی کوچک استفاده می کنند. دیگران آنها را در همان نقطه پیشخوان رها می کنند. تا زمانی که جای ثابتی برای کلید خودرو خود داشته باشید، احتمال کمتری وجود دارد که فراموش کنید آنها را کجا گذاشته اید.

گم شدن کلید خودرو
گم-شدن-کلید-خودرو

یک مجموعه کلید یدکی داشته باشید.

اگرچه هدف نهایی شما جلوگیری از گم شدن کلید خودرو است، اما همچنان مهم است که حداقل یک کلید یدکی داشته باشید. اگر مجموعه ای از کلیدهای یدکی ندارید، بهتر است هر چه سریع تر تعدادی را تهیه کنید.

همچنین مطمئن شوید که این کلیدهای یدکی را همیشه در یک مکان نگه دارید. فقط در مواقع اضطراری از آن استفاده کنید تا آن را نیز از دست ندهید. شما نمی خواهید کلیدهای یدکی را علاوه بر کلیدهای معمولی گم کنید!

یک ردیاب بلوتوث دریافت کنید.

این روزها گزینه های فناوری زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید، مانند برنامه های کلید یاب یا ردیاب های بلوتوث. این ابزار ها معمولاً بوق یا صداهایی تولید می کند که به شما کمک می کند کلیدهای ماشین خود را پیدا کنید تا دیگر هرگز آنها را گم نکنید. این ابزارها در واقع ارزان تر از تماس با یک قفل ساز در صورت “گم شدن کلید خودرو” هستند.

برای جلوگیری از مفقود شدن کلید خودرو خود یادداشت بردارید.

از یک برنامه یادداشت در تلفن خود یا از یادداشت های چسبنده فیزیکی استفاده کنید. در صورتی که کلید خودروتان در یک نقطه غیر معمول است حتما از یادداشت استفاده کنید. یا به هر حال برای مکان معمولی خود یکی بسازید تا زمانی که عادت کنید بدانید کجاست. و این فقط یک تمرین معمولی است.

  یک حلقه کلید بگیرید.

این یکی ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما بسیاری از مردم در واقع حلقه کلید ندارند. گم کردن کلید تکی بسیار ساده تر از کلیدی است که با کلیدهای دیگر یا حتی یادگاری های آویز به یک حلقه وصل شده است. هرچه جاکلیدی بزرگتر باشد، شانس بیشتری برای جلب توجه کلید شما وجود دارد.

جلوگیری از گم شدن کلید خودرو
جلوگیری-از-گم-شدن-کلید-خودرو

شلوغی را حذف کنید.

می توانید کلید ماشین خود را در همان نقطه قرار دهید، یک مجموعه یدکی داشته باشید، یادداشت برداری کنید یا حتی یک حلقه کلید بگیرید، اما اگر فضای اطراف شما به هم ریخته باشد، ممکن است نتوانید کلید گمشده خود را پیدا کنید. بنابراین سعی کنید تمیز و منظم بمانید، زیرا در این صورت احتمال “گم شدن کلید خودرو” شما کمتر خواهد بود.

قبل از ترک محل دوباره چک کنید.

در نهایت، عادت کنید قبل از ترک اتاق، خانه، آپارتمان (یا حتی ماشین!) جیب یا کیف خود را چک کنید. مطمئن شوید که کلید ها را در دست دارید تا به طور تصادفی کلید خود را در خانه یا ماشینتان گم نکنید. اگر این اتفاق بیفتد، به خدمات قفل اضطراری نیاز خواهید داشت.

پس اگر درحال مطالعه این مطلب هستید و میخواهید سوئیچ خودرو گمشده خود را ثبت کنید کافیه روی لینک مورد نظر کلیک کنید تا به صفحه درخواست ثبت آگهی در وب سایت گم گشته هدایت شوید.لینک صفحه درخواست ثبت آگهی در وب سایت گم گشته: ثبت آگهی
نحوه ثبت آگهی در گم گشته برای ثبت آگهی کلید گمشده در وبسایت گمگشته در ابتدا از قسمت “ثبت آگهی” اگر حساب کاربری نداریم اقدام به ساخت حساب کاربری می کنیم. اطلاعات مورد نیاز از جمله نام، نام خانوادگی، کد ملی و شماره همراه را وارد می کنیم. پس از پذیرش قوانین در سایت ثبت نام می کنیم.  پس از ساخت حساب کاربری در سایت گمگشته و ورود به سایت نوع آگهی خود ( گم شده یا گم کرده ) را انتخاب می کنیم. از قسمت دسته بندی، دسته مورد نظر و از قسمت مجموعه گزینه مد نظر را انتخاب می کنیم. در بخش زیر مجموعه نیز مورد مرتبط را انتخاب می کنیم و ویژگی که شامل رنگ می شود را مشخص می کنیم.اطلاعات پایه می تواند مواردی مرتبط با کلید باشد. موقعیت مکانی خود را مشخص می کنیم. تصویر مرتبط با گمشده خود را در بخش مورد نظر قرار می دهیم و در قسمت توضیحات هر توضیح اضافه ای را وارد می کنیم. و در نهایت در صورت وجود مژدگانی مبلغ را وارد می کنیم و پس از پذیرش شرایط و قوانین آگهی را ثبت می کنیم. آگهی کلید گمشده ما پس از بررسی مدیران گمگشته در سایت قرار می گیرند.

 

و در نهایت این نکات کلیدی را دنبال کنید تا از گمشدن کلید هایتان جلوگیری کنید. قبل از خروج از اتاق، آپارتمان یا ماشین، کیف و جیب‌های خود را برای داشتن کلید چک کنید. کلیدهای ماشین خود را با زنجیر یا هر چیزی چیزی که برای چشم شما خوشایند است ببندید تا خطر گم شدن آنها را کاهش دهید.

منبع : www.a-1locksmith.com

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا